Lake Bunyonyi, Uganda

Postat den:
Bilder - 1 kommentarer

Fjärde stoppet på vår resa till Rwanda var Lake Bunyonyi, Uganda. Världens finaste sjö omringad av kullar och berg. Vi gjorde egentligen inte så mycket mer där än att sätta upp våra tält, äta och paddla (inte jag dock p.g.a. min malariatablett fastnade i min strupe i flera timmar och jag kunde inte stå/svälja/skratta). På kvällen satt jag och Katia på bryggan, tittade på stjärnorna och pratade om livet och morgonen därpå gick vi upp lite extra tidigt för att ta ett morgondopp. Härligaste någonsin.
 
 
Sedan åkte vi vidare mot Rwandas gräns, men det tar vi nästa gång.
Postat av: Jan

Det ser ju ut att ha varit underbart. Ser fram emot Gorillabilderna!!!

2015-05-19, 20:43:36 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: