en liten hint

Postat den:
Allmänt - 1 kommentarer



Hej. Här sitter jag och tittar ut över mitt stora och just nu lite stökiga rum. Satte för några dagar sedan upp lite texter mina fina vänner gav mig innan jag åkte på väggen i ett försök att göra rummet lite mysigare, men av någon anledning känns det fortfarande kalt. Snart är det December, advent och jul och jag vill julpynta med en julstjärna och adventsljusstakar, sätta upp en ljusslinga och tända massa ljus för att tillföra lite julkänsla till detta annars inte så juliga land (ingen snö + inte kallt = inte julmysigt). Har jag någon av dessa saker? Nä. 
 
Kände mest att jag vill upplysa er om mitt ickemysigamenvillvaramysig-tillstånd och förtydliga att jag blir väldigt glad för paket och såhär skrev min mamma min adress på paketet hon skickade i augusti vilket även var det senaste paketet jag fick. Aja, puss då.
 
 
Ett extra förtydligande:
Swedish school association of Kenya
Makindi Road. 
P.O. Box 21324
00505 Nairobi, Kenya
Student Viola Mellquist
 
Ps. Tycker jättemycket om Lindt's mörka choklad med havssalt och ELLE ds.