helgen

Postat den:
Bilder - 2 kommentarer



Firade in helgen med pizzamiddag på mambo med Amanda, Tove, Erika, Sara och Lova. Åt en pizza med parma, ruccola, parmesan, avokado och extra mozzarella. Garanterat godaste pizzan jag ätit där!


Vaknade upp till ett förslag om att åka och köpa korgar och väskor från ett stånd vid Karura och var fett på. Efter två timmars utflykt inklusive två gånger 30 minuters taxiresa var vi hemma på internatet igen, väldigt många kiondos rikare.


Marie stod och bakade våfflor när vi kom hem. 50 shilling per våffla. VÄRT.


Framåt kvällen satt jag och försökte plugga medan Sofia & Sara fixade sig på mitt rum. Följde med ut till slut och det var KUL.


På söndagen gick jag upp kvart i 6 för att åka på morgonsafari i Nairobi National Park. Såg noshörningen och har nu alltså sett alla i the big 5!!!!


Vid lunchtid åkte alla Roberts elever hem till honom och åt hemlagad mat. Skagentoast, coleslaw och VÄRDLENS godaste hamburgare.
Postat av: Ann-Charlotte

Ingen bild på noshörningen?

2015-04-20, 12:51:01 -
Postat av: P

Vad är "kindos"?

Svar: det du ser på bilden
Viola Mellquist

2015-04-20, 14:12:26 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: