bäst, bara bäst

Postat den:
Kenya/Afrika - 1 kommentarer









Ja. Vad kan jag egentligen säga utan att det ska framstå som fjantigt. Uganda/-Rwandaresan var utan tvekan det häftigaste jag har gjort i mitt liv. Nog för att jag hade höga förväntningar, men hela resan överträffade allt. Trots kombinationen spöregn, tält, leriga kläder och timslånga bussresor var det så jävla jävla JÄVLA bra. Och bergsgorillorna - resans syfte och höjdpunkt - var fasiken även det coolare än jag hade någonsin hade kunnat föreställa mig. Bäst, bara bäst. (kamerabilderna kommer när jag har lyckats rensa min dator) 
 
Och idag är det måndag och jag är tillbaks i skolan. Har som vanligt en post vacation-depp som bubblar lite försiktigt i kroppen och känner mig fullkomligt inkapabel till att ens närma mig plugget.
 
Annars har säkerhetsläget resulterat i att vi är ganska begränsade nu i en tid fram över. Obehagligt och tråkigt men förmodligen välbehövligt. Öppnade ett fint brev från Ida och började grina. Hej instabil!
Postat av: p

Ser verkligen fram mot att se bilderna

2015-04-14, 23:48:05 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: