2 april

Postat den:
Allmänt - 0 kommentarer

 
Hehe hej. Har haft mycket den senaste tiden. Svinmycket plugg och inte så mycket fascinerande upplevelser som är roliga att dela med sig av. Men! Har haft kul ändå, såklart. Som förra söndagen när jag, Tove, Amanda och Erika lagade tacos som vi sedan åt på zebrabalkongen och blev väldigt extremt mätta. Annars har jag ängat mig åt det gamla vanliga, dvs. umgåtts med mina internatkompisar och pluggat. Och som ni säkert inte har missat har cirka hela internatet varit magsjukt också, inklusive mig. Är fortfarande inte helt återställd i min lille mage men jag har bestämt mig för att tålmodigt vänta ut det här.
 
Och ja, nu har vi påsklov och imorgon sätter jag mig i en overlander truck som ska ta mig och en hel del andra ssn:are (med familjer och vänner) till Rwanda. Resan jag bestämde mig för att jag skulle med på innan jag ens hade kommit in är nu här. Herregud. Tiden alltså, den flyger förbi. Idag om två månader landar jag på Arlanda igen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: